loading...
●○♥Bo2too♥○●
آخرین ارسال های انجمن
H.MD بازدید : 804 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

اینترو: قسم می خورم حرفای این تو همش واقعیت میشه همش.....

ورس 1: امروز یه روز عالیه // باید سر صبح بری توی ماشینت تو از پارکینگ قصرت میای بیرون ، بهت میده این نظم اشتیاق وقتی از کنار مردم رد میشی ، میگن بوی عطرش میاد بدن تو ورزش می خواد ، دیگه نباید بزنی لب به سیگار عکست ، تتو رو بدن رپرا ، سر دیدن تو ، تو محله جنگِ اما دستت ، تو دست پرنسس // افتتاح میشه این هفته برندت این پیشروی 97// همونی که گرفته همه رو برقش تو حیاط خونه من چمن و ورب // تو آکواریوم من نهنگ و گنجه رپر باید پولدار باشه // هر نمایشگاهی رفت پول باش باشه اینو توی مغزت حک بکن // » پیشرو « از اون پولدار هاشه کروس: من باید اول عقایدم نو شه // تا بفهمم بی پولی برای من مرده باید با آفتاب زمان من ذوب شه // به جای سایپا سوار بشم پورشه] x2 [ ورس 2: باید متمرکز باشم // تا بفهمم چه قدری ارزش دارم چون ، قانون کاینات میگه ، شاهرگ رو بشناس نبضش با من همه دنیا باور فقط // باورای بد آخرخط ان ایمان ، با منه همش // اگه همه زندگیمو دادم به درک حالا وایستا گوشه خیابونا آهن بپرست // اونی که می پرستی رو باید بخرم باید به همه مایه دارا دست بدم ، دست به نقد // وقتی بهشون دست بدم من می خوام همه زندگی تو بخرم // مثل فرانسه برزیل رو ببرم بپرم تو دهن شیر و بزنم // بیرون ، انرژی تو بدرم کروس: من باید اول عقایدم نو شه // تا بفهمم بی پولی برای من مرده باید با آفتاب زمان من ذوب شه // به جای سایپا سوار بشم پورشه


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام!!! تو این سایت هر چی بخواین قرار می گیره فقط شما هم با نظرات خود مارا در هر چه بهتر شدن این سایت همراهی کنید... .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دوست دارید به کدام بخش در سایت بیشتر پرداخته بشود؟(لطفا جواب بدید)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 585
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,189
  • بازدید ماه : 4,328
  • بازدید سال : 19,784
  • بازدید کلی : 115,019